nieuws

Actueel

Hoe win ik de klant en hoe behoud ik de klant?

woensdag, 4 december 2013

Getuigenis van Dennis Beumer
Clean2U B.V.

Beste Christel,

Als schoonmaakorganisatie zijn wij steeds op zoek naar verbeteringen. Kwaliteitsbeheersing en het blijven motiveren van medewerkers spelen hierin een belangrijke rol.

Als bedrijf maak je een groei door, waardoor ook je klanten veranderen en groter worden. Dit maakt het voor ons noodzakelijk, om goed te kijken naar de organisatie door meer structuur aan te brengen.

Wij merken ook vanuit de markt dat er steeds meer behoefte is aan bewijzen van die structuur. Een van de manieren is het behalen van de ISO normering. Vooral voor grote partijen in de markt is dit belangrijk. Komend jaar (2014) gaan wij deze ISO 9001 2008 certificering behalen en dit zal weer een stap zijn naar een hogere omzet.

Wij hebben voor Bizpiration gekozen, omdat Christel in de eerste gesprekken heldere vragen stelde, waardoor wij naar een structurele aanpak werden geleid. Zij pakt dit uitstekend aan. Laat ons de doelstellingen en de richting aangeven. Zij springt in en laat weten waar de schoen kan wringen. Ook laat ze duidelijk zien dat toekomstvisie nu al in je bedrijf te zien moet zijn. Het omschrijven van de doelstellingen helpt ook om je personeel bij die doelen te betrekken.

Wij hebben tijdens de directie sessies gemerkt dat we aan veel van de eisen kunnen voldoen en toe kunnen passen. Maar juist de structuur gaat er uiteindelijk voor zorgen dat alles nog meer op rolletjes verloopt.

Bizpiration is sterk in organisatieontwikkeling, zoals wij dat wensen. Visie voor de komende jaren, structuur, zodat groei en kwaliteit geborgd is.

Bizpiration is een aanbeveling voor elk bedrijf dat verder wil.

Dennis Beumer (directeur)
Clean2U BV (28 medewerkers)
Utrecht

Tot slot:
Vraagt u wel eens om een getuigenis van uw klant?
Succes met uw activiteiten.

 

< terug naar vorige pagina